Almería bryter stillheten: Abonnement, stadion og nytt prosjekt på gang
Mindre enn en uke etter at opprykket røyk, lover UD Almería handling. Klubben varsler nå planer for sesongkort, stadionutbygging og sommerens veivalg.
Omstillingen i UD Almería er i gang. Ikke en uke er gått siden laget mistet opprykket til La Liga, og supporterne krever nyheter for å finne tilbake til håpet. For å levere det, bryter klubben nå stillheten og annonserer retningslinjene for sommeren.
I dag handler bekymringen ikke bare om spillerstallen og den nye treneren, men også om sesongkortkampanjen og fase 2 av utbyggingen av UD Almería Stadium (tidligere Estadio Mediterráneo). Klubbens svar er tydelig: «Det utarbeides handlingslinjer innen infrastruktur, blant mange andre områder, som snart vil bli offentliggjort.»
Men det er mer på gang, lover UD Almería i sin kunngjøring.