Almería planlegger neste sesong med abonnement, infrastruktur og sportslige mål
UD Almería er i full gang med planleggingen av neste sesong. Klubben jobber med sesongkort-kampanje, infrastruktur og sportslige saker for å belønne supporterne og holde kursen mot eliteserien.
UD Almería har allerede blikket rettet mot neste sesong. Klubben arbeider nå med flere fronter parallelt: sportslige saker, sesongkort-kampanje og infrastruktur.
Målet er å belønne supporterne og opprettholde klubbens veikart mot La Liga. Arbeidet pågår for fullt selv om sesongen nettopp er avsluttet.
I tillegg melder Diario de Almería at Thalys har fått fire kampers karantene etter sin utvisning.