Almería ute av playoff igjen – Rubis fremtid i fare
For andre sesong på rad ryker UD Almería ut av playoff til Primera División. Nå henger trener Rubis fremtid i en tynn tråd.
UD Almería er ute av playoff-kampen om opprykk til Primera División for andre året på rad. Etter å ha tapt i playoff-sluttspillet står klubben igjen ved elvebredden – nok en gang på utsiden av toppdivisjonen.
Trener Rubis stilling fremstår nå som svært usikker. Etter to strake playoff-exit ser det vanskelig ut for den spanske treneren å fortsette i jobben.
Almería endte sesongen i playoff-posisjon i Segunda División, men klarte ikke å ta det siste steget tilbake til La Liga. Skuffelsen er stor blant rojiblancos etter nok en mislykket opprykkskampanje.