Baptistão takker fansen i følelsesladet brev – fremtiden uavklart
Leo Baptistão har publisert et hjertelig takkebrev til Almería-supporterne på Instagram, men brasilianske kontrakten går ut om en uke og han sier ingenting om han blir.
Leo Baptistão har rettet seg til UD Almerías supportere med et følelsesladet brev publisert på Instagram. Den brasilianske angriperen viser stor takknemlighet overfor de rødhvite fansen, men gir ingen bekreftelse på at han fortsetter i klubben.
Baptistãos kontrakt utløper allerede neste tirsdag, 30. juni, og fremtiden hans er svært uklar. For noen uker siden var det et innledende møte mellom klubben og spillerens representant om en mulig kontraktsforlengelse, men ingenting har kommet ut fra den samtalen.
At Baptistão velger å takke supporterne offentlig uten å nevne fremtiden, skaper naturlig nok spekulasjoner om at brasilianeren kan være på vei bort fra UD Almería Stadium.