Leo Baptistão fornyer kontrakten med UD Almería
Den brasilianske angriperen blir værende i Almería. Leo Baptistão har signert ny kontrakt med klubben, og avtalen ble faktisk sikret allerede i januar.
Leo Baptistão fortsetter i UD Almería. Den brasilianske spilleren, hvis kontrakt utløper 30. juni, har fornyet avtalen med de rødhvite og skal være med i jakten på ny opprykk til Primera División.
Ifølge kilder nær forhandlingene som La Voz de Almería og Cadena SER har snakket med, ble fornyelsen av kontrakten med spilleren fra Santos faktisk ferdigstilt allerede i januar. Nå er det klart at Baptistão blir værende i klubben inn i sesongen 2026–27.